Okullarda “Hayırda Yarışanlar Etkinliği” düzenlenir. Bu sayede akran çocuklar arasındaki iletişim kuvvetlendirilerek, iyilik yaygınlaştırılır.
Ramazan aylarında hafız öğrencilerin camilerde mukabele okumalarını ve hatimle teravih namazı kıldırmaları sağlanır.
Okullarda okuma köşe sayısının artırılması ve buradaki kitapların öğrencilerin yaş ve ilgi alanına göre güncellenmesi sağlanır.
Öğrencilerimizin okuyan, düşünen, yorumlayan, eleştiren, okumayı bir yaşam biçimi hâline getiren, arkadaşlarıyla kültürel zeminde yeni bağlar kuran bireyler olarak yetişmelerini sağlamak ve onların bilimsel, sosyal, kültürel, sanatsal, edebi ve meslekî gelişimlerine çok yönlü katkıda bulunmak, öğretmenlerimizin kişisel ve mesleki gelişimine katkı sağlamak amacıyla ayda bir kitap okumaları esas alınarak Din Öğretimi Genel Müdürlüğümüzce başlatılan Oku-Yorum Okuma Kültürünün Geliştirilmesi Projesine dahil olduk. Proje okulumuzda başarıyla yürütülüyor.
Öğrencilerin yorum ve muhakeme gücünü artırması amacıyla, meslek derslerinde MEB Din Öğretimi Genel Müdürlüğü tarafından hazırlanan meslek dersleri çoktan seçmeli soruları öğrencilere test şeklinde verilir. Meslek Dersleri Soru Çözüm Saati uygulaması gerçekleştirilir.
Din Öğretimi Genel Müdürlüğü Mesleki Uygulama Esasları çerçevesinde; Kur'an-ı Kerim, Hitabet ve Meslekî Uygulama dersleri kapsamında öğrencilerin İmam Hatiplik, Müezzinlik, Vaizlik ve Kur'an Kursu Öğreticiliği uygulamaları meslek dersleri öğretmenlerinin etkin katılımıyla planlanır ve uygulanır.
Mrt
Rehber Öğretmenimiz tarafından Öğrenciyi tanıma teknikleri. (Anket, görüşme, gözlem, problem tarama listesi, sosyogram vb.) konulu sunum yapıldı.
Okul kütüphanesi, ders saati bitiminden 17.00'a kadar öğrencilerimizin kullanımına açık tutulur ve öğrencilerimizin gerekli araştırmaları yapabilmesi için internete ulaşımları sağlanır.
Mrt
Mrt